Naar het nieuwsoverzicht

Met bloed, zweet en … een schets. Zo ontstond onze nieuwe website.

  • 29 juni 2021

Herken je dat? Je hebt een idee maar kunt het niet goed verwoorden. Schetsen helpt dan. Met pen en papier orden je je gedachten. En zet je je creatieve brein in actie. Je idee wordt een plaatje en het plaatje een verhaal. Een verhaal dat je zonder veel woorden uitlegt aan anderen.

En precies zo ontstond onze nieuwe website. Want ook al zitten we meer dan 10 jaar in het communicatievak, een website maken is ook voor ons een serieuze klus. En daarvoor schakelden we dus zelf de nodige professionals in: een marketingadviseur, designbureau, webbouwer, fotograaf, grafisch vormgever en tekstschrijver.

De schetsen waarmee ons idee begon, zie je terug op onze nieuwe website. Bij deze beelden denk je meteen ‘oh ja, da’s typisch zo’n communicatieprofessional!’ Of ‘oh ja, dat ben ik!’ Herkenbaar, professioneel én met een knipoog. Dat willen we uitstralen. Zodat jij – of je nou een kandidaat zoekt of bent – je hierin herkent.

Laat je ons weten of dat is gelukt?

Tot snel,

Dave en Marco

 

 

Op de hoogte blijven?

Meer nieuws

Online studenten werven: flexibeler dan offline, maar niet ideaal

  • 1 april 2021

In normale tijden werven onderwijsinstellingen in het middelbaar en hoger beroepsonderwijs hun nieuwe studenten met open dagen en meeloopdagen, opleidingenmarkten en gesprekken met loopbaanadviseurs. Vorig jaar maart was er een nieuwe situatie en werd overgeschakeld naar online bijeenkomsten. Wat zijn de ervaringen met online studentenwerving? We...

Lees meer

Woonstichting Langedijk: ‘Een goed idee past op een bierviltje’

  • 12 maart 2021

Hoe kom je erachter wat huurders willen? Vanuit de gedachte dat goede ideeën op een bierviltje passen, stuurde Woonstichting Langedijk alle huurders er eentje. Met daarbij een brief waarin ze werden uitgenodigd om hun wensen en ideeën te delen. Woonstichting Langedijk is een kleine corporatie met zo’n 1.500 woningen. De corporatie wil...

Lees meer

Hoe een grote corporatie als Rochdale de coronacrisis als een kans gebruikt

  • 5 maart 2021

Nu je sinds de coronamaatregelen huurders niet meer fysiek in groepsverband kunt ontmoeten, zijn er andere vormen van communicatie nodig. Welke creatieve oplossingen heeft Rochdale, een grote corporatie in Amsterdam, hiervoor bedacht? Veel meer dan commerciële organisaties, weten corporaties hun doelgroep makkelijk fysiek te benaderen. Die...

Lees meer