Naar het nieuwsoverzicht

Met bloed, zweet en … een schets. Zo ontstond onze nieuwe website

  • 29 juni 2021

Herken je dat? Je hebt een idee maar kunt het niet goed verwoorden. Schetsen helpt dan. Met pen en papier orden je je gedachten. En zet je je creatieve brein in actie. Je idee wordt een plaatje en het plaatje een verhaal. Een verhaal dat je zonder veel woorden uitlegt aan anderen.

En precies zo ontstond onze nieuwe website. Want ook al zitten we meer dan 10 jaar in het communicatievak, een website maken is ook voor ons een serieuze klus. En daarvoor schakelden we dus zelf de nodige professionals in: een marketingadviseur, designbureau, webbouwer, fotograaf, grafisch vormgever en tekstschrijver.

De schetsen waarmee ons idee begon, zie je terug op onze nieuwe website. Bij deze beelden denk je meteen ‘oh ja, da’s typisch zo’n communicatieprofessional!’ Of ‘oh ja, dat ben ik!’ Herkenbaar, professioneel én met een knipoog. Dat willen we uitstralen. Zodat jij – of je nou een kandidaat zoekt of bent – je hierin herkent.

Laat je ons weten of dat is gelukt?

Tot snel,

Dave en Marco

 

 

Op de hoogte blijven?

Meer nieuws

Competentiegericht werven: een must voor succes

  • 24 oktober 2022

De juiste klik. Drive. Geschikte competenties. Dát is waar het om gaat als je een nieuwe collega zoekt. De werving en selectie van medewerkers bevindt zich al een tijdje op een keerpunt. Van traditionele selectie op cv, opleiding en ervaring naar selectie op persoonlijke waarden en ontwikkelingsmogelijkheden. Dat vergroot bovendien je kansen op...

Lees meer

3 visies op behoud van je medewerkers

  • 21 september 2022

Het zijn gouden tijden voor mensen die van baan willen wisselen. De spanning op de arbeidsmarkt neemt verder toe. Stonden er in het eerste kwartaal nog 133 vacatures tegenover elke 100 werklozen, nu is dat opgelopen tot 143 per 100. Recruiters zetten alles op alles om nieuwe medewerkers te vinden: de sourcingsdruk is groter dan ooit. En dat werkt...

Lees meer

Communicatie 2022: verbindende rol in aantrekken en behouden van talent

  • 19 januari 2022

Eén ding is zeker, een belangrijke focus ligt in 2022 op het aantrekken én behouden van talent. Je hebt als organisatie nu eenmaal de juiste mensen nodig om je doelen bereiken. En die mensen worden steeds schaarser. Naast goed HR-beleid voor behoud en recruitmentmarketing voor het aantrekken van talent, ligt hier ook voor communicatie een...

Lees meer