Nieuws / Blog

Communicatie in tijden van crisis: wees voorbereid!

Gepubliceerd op 24 november 2016.
Hoe doorsta je als organisatie een crisis? En zorg je dat reputatieschade beperkt blijft? Of je er zelfs sterker uitkomt? Een van de voorwaarden is een goed doordacht crisis-communicatieplan. Het succesvol managen van een crisis vraagt om grondige voorbereiding en oefening. Er zijn vele cases te vinden, goed en fout. Lees meer

Originals recruitment partner Vrije Universiteit

Gepubliceerd op 21 oktober 2016.
Originals recruitment partner Vrije Universiteit (VU) te Amsterdam Na een zorgvuldige oriëntatie is Originals door de VU als partner in recruitment gekozen! De komende jaren zal Originals dan ook kandidaten werven voor functies binnen de VU op het gebied van marketingcommunicatie en webredactie. Over de VU De… Lees meer

Social media essentieel bij aankoopproces in B2B sector

Gepubliceerd op 6 juni 2016.
In welke mate wordt social media gebruikt door B2B marketeers? Het blijkt een effectief onderdeel van B2B content marketing te zijn. Bedrijven achterhalen bijvoorbeeld hoe er in de markt over hun producten wordt gesproken. Daarnaast wordt social media ingezet voor het tonen van transparantie en het delen van kennis over… Lees meer

Effectieve verandercommunicatie

Gepubliceerd op 5 februari 2016.
Diverse ontwikkelingen leiden tot veranderingen bij organisaties. Een verandering bestaat altijd uit een feitelijke- en een gedragsverandering. Een goed ingezet verandertraject is een kans om werk interessanter te maken. Dit is beter voor medewerker én organisatie. De communicatie moet laten zien hoe. Plan van aanpak Het met succes doorvoeren… Lees meer

Werving communicatieprofessionals: goedkoop is duurkoop?

Gepubliceerd op 9 oktober 2015.
Door de aantrekkende economie en het toegenomen consumentenvertrouwen investeren bedrijven weer in marketingcommunicatie. Dit leidt tot een toename in de vraag naar diensten van marketingcommunicatie- en PR-bureaus. Welke impact heeft dit op de werving van communicatieprofessionals door deze bureaus? Ten eerste heeft genoemde ontwikkeling invloed op het type functies dat… Lees meer

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten