Nieuws / Blog

Werving communicatieprofessionals: goedkoop is duurkoop?

Gepubliceerd op 9 oktober 2015.
Door de aantrekkende economie en het toegenomen consumentenvertrouwen investeren bedrijven weer in marketingcommunicatie. Dit leidt tot een toename in de vraag naar diensten van marketingcommunicatie- en PR-bureaus. Welke impact heeft dit op de werving van communicatieprofessionals door deze bureaus? Ten eerste heeft genoemde ontwikkeling invloed op het type functies dat… Lees meer

Omgevingscommunicatie = verbinden

Gepubliceerd op 13 juli 2015.
Verbreding van een snelweg, een nieuw gebouw, verandering van een natuurgebied. Stuk voor stuk overheidsprojecten met grote impact op de directe leefomgeving. Er zijn genoeg voorbeelden van een moeizaam of zelfs vastgelopen traject. Maar gelukkig ook succesvolle cases. Communicatie speelt een sleutelrol bij het wel of niet slagen van een… Lees meer

Originals in beweging

Gepubliceerd op 23 april 2015.
Content voor een nieuwe website. Een van de expertises op het gebied van communicatie waar Originals jou graag bij helpt. En nu waren we zelf aan de beurt. Tijd om onze vernieuwde focus tot uiting te brengen. Mede door de overname van Romae hebben we de online expertise van Originals… Lees meer

Poll: Kennis delen als marketinginstrument

Gepubliceerd op 9 maart 2015.
De stemmers op onze poll ‘Kennis delen als marketinginstrument’ hadden met 64% een overtuigende voorkeur: kennis delen verbindt en inspireert. Het middel inzetten om je expertise te tonen kreeg 20% van de stemmen en als aanzet voor het verhaal erachter 16%. Het vermarkten van kennis wordt ingezet om je als… Lees meer

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten