Terug naar vacatures

Tijdelijke Communicatiemedewerker / Contentspecialist

  • Regio Amersfoort
  • 6 maanden, met optie verlenging
  • 20 - 24 uur per week uur/week

Functie

Voor onze opdrachtgever, een overheidsorganisatie in de regio Amersfoort, zijn we op zoek naar een tijdelijke Communicatiemedewerker / Contentspecialist. Het gaat om een inzet van 20 – 24 uur per week en een periode van 6 maanden met optie tot verlenging. 

Bij onze opdrachtgever staan de kernwaarden vertrouwen, samenwerken en leren centraal. Werken aan een toekomstbestendige leefomgeving doe je samen met je collega’s, bestuur, de samenleving en partners. Dit alles met vertrouwen in elkaar. Daarbij leer je van de dingen die je doet en van je omgeving. Als organisatie werken ze voor een diverse samenleving. Daarom vinden ze het belangrijk dat hun organisatie net zo divers is.

In deze functie maak je onderdeel uit van het cluster communicatie. Dit cluster zorgt voor communicatieadvies, schrijft en realiseert communicatieplannen, helpt collega’s om in duidelijke taal te communiceren met de doelgroepen en verzorgt de content van online- en offline media. Zij zoeken tijdelijke uitbreiding van hun team, voor ondersteuning van hun reguliere taken en voor specifieke programma’s. De taken die je gaat uitvoeren zijn: 

  • Je maakt content voor online en offline media. Dit doe je in opdracht van en afstemming met de communicatieadviseurs in het team;
  • Webcare en monitoring van sociale media;
  • Functioneel beheer intranet;
  • Je ondersteunt collega’s om duidelijk en klantgericht te communiceren op taalniveau B1;
  • Je helpt collega’s bij het maken van communicatiemiddelen en organiseren van bijeenkomsten en events.

Functie-eisen

Om voor deze leuke tijdelijke functie in aanmerking te komen, beschik je over:

  • Afgeronde opleiding in de richting van communicatie of journalistiek;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als communicatiemedewerker/contentspecialist binnen een overheidsinstelling;
  • Aantoonbare werkervaring met klantgericht schrijven op B1-niveau; 
  • Aantoonbare werkervaring met het organiseren van bijeenkomsten;
  • Goede schrijfvaardigheden op B1 niveau;

 Verder ben je:

  • Taal- en schrijfvaardig;
  • Communicatief;
  • Flexibel;
  • In staat goed om te kunnen gaan met deadlines;
  • Dienstverlenend.

Aanbod

Geboden wordt een samenwerking op detacheringbasis voor 6 maanden, met optie tot verlenging, en voor 20 -24 uur per week. Startdatum in overleg op korte termijn. Indien je voldoet aan de gevraagde kenmerken, horen we graag tegen welk bruto maandsalaris (obv 40 upw) je beschikbaar bent.

Sollicitatie

Indien je interesse hebt in deze uitdagende en veelzijdige functie verzoeken wij je te solliciteren via onze website of door je actuele CV te mailen naar [email protected]. Voor eventuele vragen kun je contact opnemen met Marco van Zanten op nummer 070-306 05 11 of via [email protected].

Nieuwe vacatures in je mailbox?

Persoonsgegevens

Contactgegevens


CAPTCHA code