Interne communicatie

Veranderingen begeleiden, samenwerking stroomlijnen en betrokkenheid bevorderen. Interne communicatie is een vak apart. Dat vraagt om specialisten met voelsprieten voor wat er leeft in een organisatie. Zelfverzekerde adviseurs die hun hand niet omdraaien voor een doortimmerde strategie. En zich net zo makkelijk op (interne) social media begeven.

Nieuw intranet of CMS
De economie draait weer op volle toeren, organisaties bloeien op. Ze besluiten tot een bedrijfsovername of versterken zichzelf met een up-to-date intranet. Onze professionals helpen ze daarbij: van de integratie van bedrijfsculturen tot de introductie van een nieuw systeem.

Onze professionals werken bijvoorbeeld voor:

Zoek je zo’n adviseur?
Bij ons vind je (senior – en medior-) professionals in interne communicatie, die hun sporen hebben verdiend bij profit-, non-profitorganisaties en communicatieadviesbureaus. Van begeleiding bij interne campagnes en schrijven voor een (online) personeelsblad tot ondersteuning bij de introductie van een nieuw CMS of intranet. In diverse constructies: bij jullie organisatie in dienst of als tijdelijke inhuur via ons, op freelance- of detacheringsbasis.

Onze specialisten in interne communicatie herken je aan:

Vast of tijdelijk: aan jou de keus
Wanneer kies je voor vaste mensen en wanneer voor tijdelijke inhuur? Op de pagina voor opdrachtgevers lees je er meer over.

Heb je een vraag?
Leg je vraag vrijblijvend voor aan Marco van Zanten of Iris Mobron. Wij denken graag mee over de invulling van je personele vraag binnen je organisatie of team. Bel 070 – 306 05 11 of mail je vraag via het contactformulier.