Wie regelt de betrokkenheid van leden én andere doelgroepen?

Verenigingen versterken
Betrokken leden zijn een zegen én een uitdaging tegelijk. Want die betrokkenheid betekent dat je als communicatieprofessional geregeld een stap extra moet zetten. Tegelijk is die betrokkenheid nooit vanzelfsprekend, je moet ‘m blijven voeden. Via social media, bijvoorbeeld. En dan komt de relatie met al die andere doelgroepen er nog bij: consumenten, politiek, media – ga maar door.

Van strategisch advies tot social content
Onze communicatieprofessionals helpen belangenverenigingen bij de binding met hun leden en andere relaties of stakeholders. Ze helpen de binding te versterken – door gezamenlijke issues te agenderen, bijvoorbeeld – en ze ondersteunen bij het werven van nieuwe leden. Dat vraagt soms om intensivering van de communicatie. Vaker nog om een forse heroverweging van de communicatiestrategie.

Eerst hands-on ondersteuning nodig? Onze specialisten in social content of online redactie helpen je relevante en aansprekende content te ontwikkelen. Of begeleiding nodig bij een complex project? Onze ervaren projectleiders hebben veel ervaring met communicatievraagstukken bij verenigingen.

Onze opdrachtgevers
Een greep uit onze opdrachtgevers:

Onze professionals
Bij ons vind je diverse senior en medior professionals die het werken voor verenigingen kennen en begrijpen. Dit zijn de gebieden waarop zij actief zijn:

Vast of tijdelijk: wat het beste past
Wanneer kies je voor vaste mensen en wanneer voor tijdelijke inhuur? Op de pagina voor opdrachtgevers lees je er meer over.

Heb je een vraag?
Leg je vraag vrijblijvend voor aan Marco van Zanten of Iris Mobron. Wij denken graag mee over de invulling van je personele vraag binnen je organisatie of team. Bel 070 – 306 05 11 of mail je vraag via het contactformulier.